Mijn lieve volgers

zondag 10 april 2016

Spring card

Hallo bloggertjes......................

Bij het opruimen van mijn hobbytafel ,kwam dit model naar
voren en ik dacht meteen ...leuk maak een springcard het is
tenslotte ook spring. Dus met paars,lila en groen gewerkt de
mal is weer van Joy , takje van MD en veel laagjes op elkaar
Heb twee grote bloemen in elkaar gezet en houten slippers .
Het was erreg leuke om weer eens een oude vorm te gaan ,
bewerken en laat deze meedoen met paar lente challenges !!
Creatieve zondags groetjes en leuk dat je tijd had om hier..,


Veel liefs van Epie XxX

9 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je deze laat zien, ik heb een keer een pakje gehad met een model kaart waarvan ik niet wist wat ik er mee moest maar ik denk dat het zo'n springkaart is.
    Mooi de stans op de ondergrond en prachtige bloemen.
    Je vintagekaart is heel erg mooi geworden. Ik hoop dat je moeder snel weer opknapt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Wat een prachtige kleuren en een mooi model.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Epie,
    leuk model zo'n springkaart, ik vind de kleuren super en de slippertjes zó leuk
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is echt heel mooi geworden!!!
    Thanks for joining us at “Simply Create Too”, hope to see you next time again.

    DT-Member SCT
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful spring time card. love the colours and design.
    Glad you stopped by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje Epie....zoooo een leuk modelletje...en dan in die paarse kleurtjes een prachtig geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toppertje Epie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,Epie.Mooi model en stansen.Leuke kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Flott kort i lekre farger.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    BeantwoordenVerwijderen

Vriendelijk bedankt voor de bezoekjes en erg
leuk om jullie reacties steeds weer te lezen !!
http://cards-by-epie.blogspot.nl/