Mijn lieve volgers

donderdag 28 september 2017

Week #39 + challenge

Hallo allemaal er is een nieuwe challenge ...bij 52WTC

Heel leuk dat je mijn blog weer kon vinden en dankjewel
voor de vele post van de vorige keer , die ik met plezier lees .
Als je tijd hebt doe je weer gezellig met ons mee natuurlijk.
Nativity is de uitdaging met mijn kaart heb ik op schrootjes  
papier een frame gezet van Joy, daarin een lief plaatje van 
Marieke , modern sneeuw van Amy en tekst van Studio L ..
Paar sterretjes , bling bling en alweer een kaartje af.
Dan nog iets anders , 4 boekenleggers erbij .
Uit het hobbyblad de Hobbykaart .


Hieronder de boekenleggers uit een Hobbykaart gemaakt !
Dus voortaan komen er nooit meer van die ezelsoren hiermee  haha


Veel plezier en succes met de challenge , hoop dat ik
reacties kan geven want ,ben 1 weekje met vakantie !!
Creatieve groetjes van Epie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vriendelijk bedankt voor de bezoekjes en erg
leuk om jullie reacties steeds weer te lezen !!
http://cards-by-epie.blogspot.nl/