Mijn lieve volgers

donderdag 29 juni 2017

Kerstkaartje #26

.
Goedemorgen lieve allemaal.......

Alweer week #26 en het begin van een nieuwe uitdaging !
Mijn thema , wil ik graag engeltjes zien op jullie kaartjes.
Dat is een makkie , heb gisteren deze nog snel af gemaakt
in pastel kleurtjes , bruin, zalm en beige ,  eerst 3 laagjes 
over elkaar heen gelegd ,daarop een ster stans +een doily.
Toen wat lint en parels onderaan, muziek op boven rechts
en links de tekst Joy to the world , van Noor . Het mooie
DP is van Riddersholmdesign.dk . Jullie doen toch ook
gezellig weer mee met ons , aan het weer zal het
echt niet liggen .Veel plezier en succes allen .

ABC    L for love
52WTC     #26
Inkychicks     Christmas
HolyandIvy     Christmas #9
CraftingbyDesign   Chistmas in june
Merrychristmasch.   AG
CCAY   AG  juli
CHNC  AG
Scrapcards    Thingswithwings



   Doen jullie gezellig weer mee met onze nieuwe #52 WTC


Dankjewel voor je bezoekjes en reacties en
ik wens jullie een toffe donderdag toe.
Kerstgroetjes van Epie ..

24 opmerkingen:

  1. Prachtige engel is dit !
    Mooie kaart !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, met een supermooie engel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi deze vintagekaart met engel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje met een mooi engeltje! Ik vond het ook niet een al te moeilijke opdracht maar misschien andere wel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Epie,
    leuke engel en heel mooi papier,
    gr.Ans
    p.s. bedankt voor de prachtige kaart die ik van je heb gekregen..wat lief..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met een lief engeltje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje met de engel Epie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje met de engel Epie.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga zeker proberen mee te doen. Je hebt een mooi thema gekozen. EN je voorbeeldkaartje is prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je koos een mooi onderwerp voor de nieuwe challenge. Schitterend kaartje ook, mooie mal, tof nostalgisch plaatje, ...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart,Epie.Heel mooi nostalgisch plaatje.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie nostalgische kaart, mooie mallen combinatie heb je gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card, Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
    hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful. Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je het zo opschrijft is het makkelijk!
    Maar ik had maar 2 Engelen in mijn voorraad.
    Dus ik moest even goed zoeken hoe ik dat oploste,het is inderdaad een leuke challenge.
    Je hebt er een prachtige nostalgische kaart mee gemaakt!
    Fijn weekend verder, en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje, Epie! Leuke challenge, ik ga eens zien of ik iets heb!
    Ik vind het altijd zo leuk om alle kerstkaartjes te bekijken op donderdag, maar dit keer ben ik wat verlaat omdat ik even vrijwel niet op internet kon...
    groetjes en fijn weekend!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige engel Epie! Heel erg mooi kaartje en wat leuk datje met onze challenge van Scr@p-Cards mee doet!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooi kaartje Epie,
    het straalt zoveel sfeer en nostalgie uit heel mooi !
    dank voor je deelname aan de scrap-cards challenge fijne dag liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje, ziet er top uit.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very pretty card.
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge.
    Carissa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very pretty!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CARDS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a super card, love the design and the image. Thank you so much for entering the CCAYR (Anything Goes) Challenge this month, lots of luck to you. Hugs Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen

Vriendelijk bedankt voor de bezoekjes en erg
leuk om jullie reacties steeds weer te lezen !!
http://cards-by-epie.blogspot.nl/